Få mere ud af dine rejseomkostninger ved at sætte medarbejderne først

Arbejdsstyrken skifter, og nye medarbejdere kommer ind på arbejdsmarkedet med forskellige krav i forhold til balancen mellem deres personlige og private behov. Det er blevet endnu vigtigere for din organisation virkelig at forstå værdien af dine medarbejdere, og hvad der betyder mest for dem. Når det kommer til at fastholde og tiltrække de bedste talenter, sætter kløgtige firmaer deres medarbejderes velbefindende øverst på rejseprogrammet.

Så hvordan får du dit rejseprogram til at fungere for dine medarbejdere og dermed din forretning?

Forskellige folk – forskellige behov – Din arbejdsstyrke vil have forskellige krav til deres forretningsrejser, afhængigt af omstændighederne i deres privatliv. Det handler ikke om at tilbyde luksus, men om til fulde at forstå, hvad den enkelte værdsætter og dermed give dem relevante valgmuligheder.

Altid digitalt forbundet – Den nye generation af forretningsrejsende er vant til at være digitalt forbundet konstant, ellers øges deres stressniveau. Så hurtige svar på spørgsmål er vigtigt, og sørg for, at transportmuligheder, lounger og hotelværelser er udstyret med pålidelige onlineforbindelser. 

Opdater digitale værktøjer – Ved at udstyre dine medarbejdere med moderne digitale værktøjer som en mobilapp gør du det nemt og bekvemt at gennemføre bookingprocessen. Hvis du vil have dine medarbejdere til at overholde din rejsepolitik, skal de værktøjer og tjenester, du tilbyder, matche dem, de benytter i deres hverdag.

Avainsanat: ,